.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متلاشی شدن ۵ باند کلاهبرداری مجازی در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و متلاشی شدن ۵ باند کلاهبرداری فضای مجازی در شهرستان بابل خبر داد.
متلاشی شدن ۵ باند کلاهبرداری مجازی در مازندران

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح‌های مقاله با جرائم اینترنتی و پیشگیری از کلاهبرداری‌ها در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری کلاهبرداران فضای مجازی در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

 

او افزود: در اجرای این ماموریت، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی کارشناسان پلیس فتا شهرستان بابل ۵ باند کلاهبردار که با بهانه‌های مختلف اقدام به سرقت وجه از حساب شهروندان می‌کردند، شناسایی شدند.

 

سردار مفخمی گفت: پس از همانگی‌های قضائی و ضمن مسدود سازی حساب سارقان و اعضای این باندها، متهمان شناسایی و در اقدامی عملیاتی دستگیر شدند.

 

او در ادامه از عودت ۲۰ میلیارد ریالی وجه و برداشت‌های غیر مجاز توسط مجرمان این پرونده به مالباختگان خبر داد و افزود: ارتقاء آگاهی و دانش عمومی در پیشگیری از جرم، به خصوص جرایم سایبری همواره موثر است و در این راستا پلیس با بهره مندی از کارشناسان خبره وآموزش دیده و همکاری مستمر با رسانه‌های جمعی استان گام‌های موثری را در این زمینه برداشته است.

 

فرمانده انتظامی مازندران در خاتمه با تاکید بر حفظ هوشیاری‌ها از سوی شهروندان، گفت: پلیس فتا با آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.gov.ir وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است و پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.